fredag 23 januari 2015

Shuuu, äntligen fredag kan jag säga eftersom jag är ledig i helgen! :D

Jag börjar jobba om en halvtimme och innan dess så har jag tränat, ätit frukost, fixat mig och chillat i nån timme - sjukt skönt! :) Jag stänger idag på jobbet så jag är väl hemma runt 20.15 och då ska vi ha tacokväll samt testa lägga lite låtar på midin (keyboard till datorn) som jag gav Sebbe i julklapp!

Anyhow, imorgon ska vi nog till Göteborg och stanna en natt hos Sebbes kusin för vi ska nog på Filip och Fredriks långfilm premiär som går på Draken. Och därefter blir det nog en utgång tror jag.. :) Innan allt så ska vi väl vara på stan och luncha lite etc.. Så det ska bli kul, om sebbe får tummen ur och fixar biljetterna idag ;) Men det är 99.9 % säkert att vi ska dit så, jag antar det.. haha!


En annan sak då.. Igår efter jobbet så fick jag tömma mitt förråd på alla saker och lägga det i Sebbes förråd då jag bara lånat det tills någon hyr lägenheten som tillhör det förrådet.. Alltså aldrig mer, nu är det tredje gången jag får tömma och flytta så nu har vi allt gemensamt i Sebbes förråd och det innebär att det är gaaaanska fullt just nu... Sen kom mina kära föräldrar hit och fikade semla och snackade i någon timme innan dom skulle ner till Skåne igen.. :) Så det var kul! 

Slutbabblat, och dags för jobb! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar