torsdag 4 oktober 2012

Godkväll, gäsp...

Igår var det som sagt grått och trist hela dagen, men jag fick gjort mycket i lägenheten. Inte nog med det fick jag besök av Klas, lite spontant sådär, som gjorde kvällen till det bättre. Vi mös till det med film innan vi båda slocknade i soffan :-)

Idag har jag jobbat från 11-20, skönt att jobba när tiden går så snabbt också :-) Har fått schema för dom kommande 3 veckorna framåt vilket glädjer mig! Jag tar alla tider jag bara kan, älskar verkligen mitt jobb och mina kollegor. På riktigt. Har inte känt såhär för någon annan arbetsplats jag jobbat på innan, trivs så bra! Tur att jag flyttade upp hit till Bästkusten ;-)

Imorgon ska jag baka på jobbet, så jag jobbar 07-13.30, sen har jag hela helgen ledig samt måndag + tisdag.. :-) om jag inte blir inringd till jobbet spontant. Inget planerat i helgen, men det ryktas om en stor fest i Rabbalshede som kanske är värt att tänka på.. Vi får se helt enkelt.

NU ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar