onsdag 3 oktober 2012

Regn regn och åter regn, det bara regnar här hela tiden... inte alls lockande att gå ut. Men jag har iallafall fått gjort en del nytta idag för att jag vaknade tidigt, som att ha tvättat två maskiner, målat en andra gång på mitt nattduksbord (ska bli vitt) och röjt undan. Jag bara längtar till att få min lägenhet färdig, men eftersom jag är så noga med inredning och vill att allt ska passa in så tar det en stund till att få se det färdiga resultatet. Jag vill komma igång med mitt "sovrum" nu men jag måste ha upp min madrass från Skåne och köpa sängben, och dessutom ha hjälp med att få upp den hit.

I alla fall så bjuder inte dagen på mycket, inte heller kvällen.. Jag vill träna och sola men det blir nog inte av som det ser ut nu. Så jag ska nog bara slappa :-) The OC har varit igång hela morgonen, så jag har börjat om på säsong 1. Kan aldrig få nog utav den serien :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar