söndag 14 oktober 2012

Hemma från ett 2 timmars pass på gymmet, jag är helt förstörd nu :-) Ett tag blev jag otroligt blek och kände yrsel, antagligen för att jag varit förkyld, så jag fick hänga med kroppen utanför fönstret för att få tillräckligt med syre. Tyvärr är syret på gymmet inte det bästa, trots aircondition.

Körde igenom kroppen, med uppvärmning 10 min på bandet.
Sen kör jag alltid på maskin 10 reps á 3 set:
bröst/axlar
lår/ben
rygg/rumpa

därefter tar jag hantlarna och tränar armarna
sen avslutar jag med att kötta magmusklerna.

För mig passar ett sånt pass perfekt, sen är det bara att öka vikterna, men som sagt, jag vill inte bygga muskler och bli stor. Ska bli mer tight och mer vältränad. :-)


provad en ny dryck vi fått in på jobbet, smakade helt Ok.
ska testa en annan med apelsinsmak nästa gång.
ursäkta bildkvalitén men jag tar allihopa med iphonen.
just nu ser jag ut såhär, men bättre ska den bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar