söndag 14 oktober 2012

Det är nästan helt mörkt ute och klockan är bara 18.50, och kylan tränger sig in i lägenheten så jag ligger invirad i täcket. Meningen var att gå på bio ikväll men Klas har åkt på feber så jag ska dra och vara hurtig på gymmet med Zeb istället. :-) Känns gött att jag ska komma igång nu efter min hemska förkylning! Blir att jobba på brännan efter passet också.. Avkoppling när den är som bäst, slappnar verkligen av när jag solar solarium.

Imorgon är det jobb igen 11-20 så jag fick tacka nej till att försöka äta ute och gå på bio som skulle gjort ikväll. Så på tisdag blir det antagligen av :-) jag hoppas nån bra film går. Utbudet är inte det bästa här uppe på biograferna om man jämför med storstäderna Malmö & Göteborg. Ska tydligen gå på bio i Strömstad om det blir av :-) hehe spännande.

Nä nu ska jag tagga gymmet och få på mina träningsläger, och knalla till jobbet en sväng och hänga med Zeb till stängning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar