lördag 13 oktober 2012

Jobbade till städning idag igen, var hemma i en timme tills Klas & Oscar kom in med verktyg och överraskade mig :-) blev soffhäng och tv-tittande i någon timme innan dom satte upp lite inredning i hallen och i köket! Blev jättebra faktiskt, det börjar kännas mer som "mitt" hem nu när vissa saker faller på plats. Nu vill jag bara ha min säng upp så att jag kan göra i ordning mitt sovrum som sagt :-)

Nåväl, Oscar och Klas stack för en timme sen och jag har fixat lite här hemma och ska lägga mig nu eftersom jag jobba 10-18 imorgon, men sen har jag ledigt på söndag :-) skönt! Det blir trots allt långa dagar när man kommer hem sent (känns det som).

Här är en sak som åkte upp på väggen i min hall :-) ett nyckelskåp som man kan skriva på, så jag passade på att skriva ett citat jag tycker är väldigt bra. "Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv". Passande att kliva upp på morgnarna och sen se någon text när man ska ut och få energi på livet, för livet är en gåva man inte ska slösa bort. Ellerhur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar