fredag 12 oktober 2012

Härliga fredag! :-) Jag satte alarmet på 12 efter att Klas stack till sitt jobb vid 06.30.. Själv börjar jag 13.30 och ska jobba till stängning (20.00) och även jobba från 10-20, så jag unnade mig en rejäl sovmorgon bara för det. Får tvätta och diska upp när jag kommer hem ikväll istället.

Igår kom jag hem vid 20.30 från jobb, helt trött i kroppen. Hade blivit bjuden på tapas med ett par vänner med Klas, men jag kände mig inte tillräckligt kry/fräsch. Istället blev det pannkaksdejt med Klas och vi lyckades få igång mitt brandlarm 4 gånger! Jag hade köpt med sylt, grädde och färska hallon som var pricken över i:et. SÅ GOTT! Kvällen var som vanligt jättemysig. :-)

Som sagt, idag är det jobb 13.30-20.00. Klas pratade något om att han skulle komma hit en snabbis för att sätta upp mina hyllor och spegel på väggarna, så vi får se hur det blir med det :-) Det är trots allt fredag för andra, själv ska jag ju jobba imorgon så jag ska ändå bara vara hemma och vila upp mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar