onsdag 10 oktober 2012

Jag är helt slut.. jobbade 8-18, och även om jag mår bättre så tär arbetet på kroppen när man inte är helt kry. Jag har legat nerbäddad och halvsovit sen jag kom hem.


Imorgon väntas jobb från 11-20, därefter ville Klas hitta på något så hela min dag + kväll är redan planerad. Får hoppas på att jag inte är lika trött imorgon efter jobbet som jag var idag. :-) Jobbar även fredag 13.30-20 & lördag 10-18. Sen har jag ledigt på söndag, och jobbar måndag & torsdag nästa vecka, för sen beger jag mig till Skåne för lite äventyr, men mer om det senare! Jag längtar till att få komma ner i alla fall, för jag har som sagt planerat in lite roliga saker och ska få träffa mina vänner och min familj :-)


Just nu kollar jag på titanic och min kudde får vara offret för alla tårar. Filmen är så vacker, så sorglig.. Men utan tvekan en utav dom bästa filmerna jag sett. :-)

gammal bild...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar