fredag 30 november 2012

Är just nu hemma på lunch, ska dra till jobbet om en kvart.. :-)

Vintern börjar sakta men säkert komma, det har snöat i trollhättan & fram till Uddevalla, men inte i lilla Hamburgsund.. Tyvärr. Här är det minusgrader och sol.

Alla är ju på partykryssning denna helgen och kommer inte hem förrän imorgon, trist att jag själv inte kunde följa med. Men så är det, jag får försöka trösta mig med att jag köpte en bok igår, femtio nyanser av honom, som alla har läst & tycker är bra.

Men kvällens bravader hålls i Strömstad med några brudar är det tänkt. Perfekt att sluta jobbet klockan 18.00 så man slipper stressa mer än vad man brukar göra. Ska bli kul i alla fall! Börjar inte jobba förrän 13.30 imorgon så jag har bästa sovmorgonen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar