torsdag 29 november 2012

MIN SOULMATE KOMMER HIT!

Igår fick jag reda på att Alex kommer och hälsar på mig från 17-19 december! :-) Det ska bli så mysigt och roligt att få träffa honom, och att få visa min lya och hur jag har det här! Jag höll nästan på att gråta när jag läste hans sms om att jag inte skulle planera in något, då han hade fixat så han kunde komma hit. Älskar den killen, min allra bästa vän!

Ska planera in vad vi ska göra, men ett måste är "jul på liseberg", för jag har aldrig varit där på julen och att få spendera en heldag i Göteborg med sin bästa vän är inget jag tackar nej till! Bara gå där, och ha det mysigt med alla ljusen (förhoppningsvis snö också), shoppa och äta gott. Sen ska han få träffa Klas, förhoppningvis, så han vet vad det är för snubbe jag gått och blivit kär i. (oj, det har jag inte sagt innan..... men nu kan jag dela med mig utav det.. offentligt. hmm.)

Huvudsaken är att vi har tre dagar med varandra, vi har inte träffats sen i slutet av mars, så tre dagar känns så länge! :-) Gud vad jag längtar efter honom!

(1 år gamla bilder, vi fotograferade oss i Turning Torso, superkul!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar