onsdag 3 april 2013

Åh! Lediga dag :-) och solen skiner ännu en dag. Vi har nog haft strålande sol och blå himmel i snart 2 veckor. Vilket också har relaterat till många bränder på åkrarna då det är så torrt överallt.

Idag vaknade jag och sebbe 7.30 och bara låg i sängen till klockan 9.00 ungefär. Jag har internetshoppat några produkter från Yves Rocher (ska visa sen, verkligen kap) sen gick jag upp och lagade frukost till oss, gröt med hallon och blåbär :-) satte på en maskin tvätt också. Nu har jag precis fått en massage av sebbe och hela jag doftar cocos av min bodylotion. Hur bra är inte min pojkvän egentligen?

Om en halvtimme väntar vi bebisbesök av Neelika som vi ska passa idag. :-) sen börjar sebbe jobba vid 12. Oturligt nog lyckades han få jobb idag och imorgon när jag äntligen fått ledigt från mitt jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar