onsdag 3 april 2013

Klockan är snart 13.30 och Neelika blev hämtad för en halvtimme sen. :-) Den ungen är underbar och jag älskar att Sebbe är så rar mot barn och tycker det är roligt att vara barnvakt han också. Jag har sen några år tillbaka passat barn bredvid skolan för att tjäna in lite pengar när jag bara hade studiebidraget. Men nu gör jag det för skoj skull och ställer upp för mina vänner Zeb och Sofie.

Jag tänkte visa vilka produkter jag klickade hem från Yves Rocher imorse.
(jag behövde lite ny ansiktsrengöring etc då det jag använder nu, "Mary Kay", snart är slut. "Mary Kay" är jättebra och jag har varit nöjd, men för tre produkter får jag betala 1200:- vilket jag tycker blir saftigt i längden. Gick in på "paows" blogg och såg att hon tipsade om att hon gav ut 20% så jag tänkte, varför inte? det var längesen jag köpte något på Yves Rocher. Senast var i Budapest nov -12. Gick in och kollade recensioner om olika produkter och dessa känns som att dom skulle kunna hjälpa mig och min hud.)

Mild rengöring med peelingeffekt

Ren och frisk hud
Med en särskilt skonsam konsistens är mild rengöring med peelingeffekt första steget för att hålla huden ren - ett måste för fet hy och blandhy.
Med hjälp av vegetabiliska flavonoider och mikropartiklar med peelingeffekt avlägsnas alla orenheter och porerna rengörs skonsamt.
Resultat: huden andas och är synbart friskare, renare och fräschare.
Extra plus: Mikropartiklarna med peelingeffekt rengör huden utan att slita på den.

Denna kostar: 59:-
(och den har kostat: 99:-)

2 i 1 Rengöring + Ansiktsvatten mot ojämnheter

2 i 1 för en mild rengöring varje dag
Denna rengörings-/ansiktsvatten-produkt garanterar en perfekt rengöring för fet hud och blandhud. Den tar hand om små ojämnheter och rengör huden med en enda användning.
+: Ansiktsvattnets konsistens är på en gång krämig och fräsch. Dubbel fördel: det lämnar inte en fet hinna i ansiktet och torkar inte ut.

Dermatologiskt testat.

Denna kostar: 59:-
(och den har kostat: 99:-)

Intensivverkande crème mot ojämnheter

En vacker hud
Använd den Intensivverkande crémen mot ojämnheter under natten för att glömma vidgagde porer och små ojämnheter. Huden blir jämn, slät och matt -rena drömmen, helt enkelt. 

+: Konsistensen som inte är fet, utan ultralätt, ger huden en matt och sammetslen yta.

Dermatologiskt testad.

Denna kostar: 111:-
(och den har kostat: 185:-)

Detox-peeling

Peeling för en maximal detoxeffekt

Maximera effekten av SOS Detoxgelén med denna dubbelverkande mikropeeling, berikad med kiselextrakt från bambu som exfolierar och renar huden. När huden befriats från orenheter och döda hudceller kan SOS Detox-gelé enklare tränga in i huden, vilket ökar den figurformande effekten.



Testad under kontroll av hudläkare
Ingredienser med vegetabiliskt ursprung: bambuextrakt, blåklintsvatten från ekologiska odlingar.

Denna kostar: 89:-
(och den har tidigare kostat: 149:-)

SOS detox-gelé

Fastare finare figur med detox-gelé
En detoxkur med citrus-korianderkomplex som hjälper dig att få ordning på kroppens former. Återupptäck en fastare, finare figur – helt enkelt den kropp du trivs med.
Testad under kontroll av hudläkare.

Produktens +
Den fräscha gelén tränger direkt in i huden och kladdar inte.

Kartong från hållbart odlade skogar.

Ingredienser med vegetabiliskt ursprung: citrus-korianderkomplex, extrakt av hästkastanj, blåklintsvatten från ekologiska odlingar, kaffeextrakt.

Denna kostar: 143:-
(och den har kostat tidigare: 239:-)



Jag fick allt detta för 368:-

Dels för att det var minskade priser + att jag fick 20% rabatt på hela summan.
Nu bara längtar jag efter att få hem dessa så jag kan testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar