fredag 12 april 2013

Fredagsmys väntas!

Idag har jag jobbat från 13.30-20.30, haft m-värk hela dagen så jag är lättirriterad känner jag. Har man en retsticka till pojkvön i såna här dagar man har pms är det inte kul, fastän jag skrattar samtidigt som jag blir trött på honom. Haha min älskling ;-)

Han är iallafall iväg och ska hämta mat. Meningen var att vi skulle äta hundringen på Nolhotten som vanligt men idag serverades det köttgryta av något slag vilket inte lockade så mycket. Jag ska få natchostallrik medan Sebbe tar pizza. Jag ska unna mig lite natchos (det är ju grönsaker, salsa och ost också) idag eftersom det är fredag + att jag har m-värk. Köpte även med mig popcorn hem samt ett litet choklad. Jag har annars verkligen inte energi när jag har m-veckan.. Så jag måste ta lite sött känner jag.

Annars så väntas jobb hela helgen - imorgon 10-18 & på söndag bakar jag så då är det 9-14.30 :-) på söndag kväll ska vi till Zeb och Sofie för tacóskväll och alltmänt umgås med dom. Fina vänner <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar