söndag 7 april 2013

Håller kväll nu med min Sebastian :-) efter jobbet åkte vi direkt till industriområdet i Hamburgsund för att övningsköra och jag är faktiskt förvånad över att jag ändå är rätt duktig för att inte ha kört alls mycket. Har lärt mig att backa och svänga åt båda hållen, stanna i en backe och starta igen samt backa mitt i en backe. Håller fortfarande på att försöka slippa kärrongstopp när jag ska starta och upp i ettans växel... Men det tar sig :-) likadant att inte stressa med kopplingen och när jag växlar. Sebbe är duktig på att lära ut, jag blir inte lika grinig på honom som jag blev när jag ävningskörde med min kära mamma :-)

Jag övningskörde i en timme, från 20.00-21.00 för då blir det mörkt. Kom hem och lagade egna biffar och till det hade jag broccoli när Sebbe tog pasta till sig. Gott som fan med egna biffar, min pojkvän kan han! :-)

Men nu håller vi som sagt kväll. Ska upp tidigt imorgon för jag ska med Zeb till dingles gym kl:08.00 för att ge kroppen stryk :-) sen vid 11 ska jag möta upp en tjej som kanske ska köpa skor av mig och därefter ska jag till fjällbacka för att göra ett ärende på mitt gamla gym och vidare till tanum för att sola :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar