måndag 8 april 2013

Morgonträningen är klar! Har gymmat med Zeb i Dingle och kommit igång. Hämtades vid 08.00 och nu är jag påväg hem till min älskling :-) ska göra lite frukost, fibergröt och toppa det med hallon - godaste frukosten!

Är så stolt över mig själv att jag gjorde intervaller med att springa och gå snabbt på löpbandet. Annars brukar jag bara gå snabbt, men nu vart det en kvinna på 40+ som tränade med PT och sprang så jag ville väl inte visa mig vara sämre ;-) kan hon så kan jag viskade mitt inre och gav mig motivation.

Om en timme ska jag träffa Nathalie och lämna skorna, sen vidare till pump där sebbe ska hjälpa en tant och tvätta bilen, sen blir det ärende på mitt gamla gym ch sen äntligen sola 35 minuter i Tanum! Solen skiner och denna dagen kommer jag få mycket gjort - toppen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar