måndag 29 april 2013

Har varit rätt inaktiv här den senaste veckan men jag har helt enkelt inte haft tid för att sitta vid datorn. :-)

Jag och sebbe hade en helt fantastisk vistelse i Skåne hos min familj, ska berätta mer om det sen.. Vi åkte hem till Hamburgsund i onsdags och på vägen hem åkte vi inom både Ikea och Ullared för att småshoppa lite. Det blev en del grejer till lägenheten och två byxor till mig. När vi kom hem så la vi oss direkt i sängen och bara tog det lugnt resten av kvällen. Sen har jag jobbat torsdag-söndag, skulle egentligen vart ledig i fredags men blev inringd och fick jobba 13-20 . :-) i torsdags drog ett gäng kompisar och vi till Trollhättan för att fira att vår vän fyllde 20 år samt att våra vänner som säsongat i Åre äntligen är hemkomna! I fredags efter jobbet åkte vi till Fjällbacka bryggan och blev bjudna på pizza och en helt suverän efterrätt av Oliver och Vickan som jobbar där. :-) och i lördags åkte vi till Kallsup (bar/nattklubb) och träffade en hel del vänner jag inte träffat på länge, både jag och Sebbe var nyktra då vi skulle jobba dagen efter så det var helt OK. :-)

Annars då, idag är det måndag och roligt tråkigt väder när både jag och Sebbe är lediga. Vi ska bara städa, tvätta och mysa inomhus hade vi tänkt :-) jag jobbar imorgon-torsdag, ledig på fredag, jobbar lördag och söndag. Ska även till tandläkaren imorgon, ser inte alls fram emot det faktiskt.. Hatar när andra ska rota i munnen på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar