lördag 18 maj 2013

Är hemma på rast och börjar om en halvtimme igen :-) min älskling har åkt till Stockholm och kommer inte hem förrän måndag.

Igår var vi först på Nolhottens uteservering och njöt av en god middag med ryggbiff, i 25 graders sol precis vid vattnet. Underbart! Och efter några timmar gick vi över till Hjalmars och blev bjuden på öl och tjötade lite innan det blev hemgång med sebbes bästa vän för lite chillhäng med film men självklart somnar jag innan klockan ens slagit 23 även om jag verkligen försökte hålla ögonen öppna. Antar att intensivutbildnigen har gjort sitt med att få mig att vara helt slut i huvudet.

Iallafall jag jobbar till 16.00 idag (hade skrivit fel för nån dag sen) och sen ska jag plugga lite teori och ikväll blir det antagligen lite häng på Hjalmars med några vänner set det ut som :-) solen skiner och det är väl runt 25grader idag också! Supergött :-)

Frågan är väl.. Kommer jag kunna somna inatt när jag för första gången på nästan 5 månader ska sova ensam? Ångest!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar