fredag 24 maj 2013

Hej på er!

Nu var det ett par dagar sen sist.. Jag skulle egentligen jobbat både igår och idag men redan i onsdagskväll började jag känna av yrsel och illamående vilket resulterade till att jag spydde i går morse kl:05.00 :-( Idag känner jag mig pigg och bra, men jobbet ville ha mig hemma en dag till för att vara säker på att jag inte smittar. Så det var bara till att stanna i sängen idag också. Är så uttråkad. Pluggat på teorin och bara kollat runt på internet. Solen skiner ute och sådär, men jag vet inte om det är någon värme (det var det inte igår nämligen.)

Nåväl, i onsdags så var vi på Liseberg och hade det trevligt (tills jag började må dåligt som sagt). Hade lagt parkeringsavgift till 22 men vi åkte redan 18.30, alltså var vi där i bara ca 3 timmar. Men det var köfritt och vi hann åka en hel del samt äta mat på en restaurang. Innan vi gick på Liseberg så kollade vi i några butiker på Nordstan och jag fick med mig en till snygg bikini, en tröja med fina detaljer på ryggen samt en ring och ett rött läppstift.

Imorgon och på söndag ska jag däremot jobba till 18 båda dagarna! SKÖNT!! och sen på måndag väntas körskola med körlektion som jag bokade in i onsdags. snart är det ju dags för proven!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar