fredag 31 maj 2013

Tjo från sängen!

Hostar & snörvlar är vad jag gör och har gjort sen i förrgår. Jättetråkigt att ha åkt på en förkylning, så idag ska jag bara vara hemma och vila upp mig. Jag jobbade i onsdags från 12.45-18 och igår hade jag körkortsteori kl: 13.30 & JAG KLARADE DET! Hade mått dåligt hela dagen och var öm i hela kroppen men skulle hoppa in och jobba på kvällen 17.15-20.00 sen vart jag i princip halvdöd igen. Kroppen ömmade, jag frös även om jag var jättevarm osv så det vart direkt sängen och kolla film med Sebbe, hade köpt piggelinglass, halstabletter och nässpray samt coca cola för att kurera mig. :-) 

Idag är jag inte öm i kroppen eller fryser vilket är SÅ skönt, men är fortfarande lite hängig och som sagt förkyld och hostig. Det tar emot att man ska vara inne när det är så himla fint väder idag, men jag vill inte riskera att bli mer förkyld om jag går ut i bikini och solar. Ska jobba lördag & söndag nämligen. 

I alla fall, känns sjukt skönt att ha klarat teoriprovet :-) Sebbe satt utanför och väntade på mig och när jag gav honom ett leende så visste han att jag hade klarat det. Han hade köpt rosor och choklad som han gav mig när vi gick till bilen, finaste pojkvännen! (han var mer säker än jag själv på att jag skulle klara provet) Och när jag väl var hemma så kikade jag runt på NELLY så fastnade jag för två stycken klänningar med ryggdetalj (vilket jag älskar) så jag klickade hem dom som en belöning för att jag klarade provet. 

Den till vänster kostar 199:-
& den till höger var på erbjudande "den lilla svarta" och kostade 149:- (tidigare 449:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar