söndag 19 maj 2013

Sö-ö-ö-ö-ö-ndag! 

Precis ätit lite macka på min rast, och nu tar jag det bara lugnt tills jag börjar igen.. :-) Mycket folk idag för att vara söndag, men jag antar för att det dels är så varmt och dels för att Norrmännen har röd dag imorgon. Så det är ingen lugn stund så att säga - skönt för då går tiden snabbare! Jag jobbar 12-20 idag och ikväll ska jag plugga på teorin innan jag har söndagsmys med mig själv med någon film. 

Igårkväll däremot så hade jag tänkt kolla på melodifestivalen när alla länder delar ut poäng (tycker det är roligast) men nej, då somnade jag precis innan och vaknade sedan 05.30 och trodde jag bara hade sovit en stund, så det var bara att somna om till 09.00 och därefter 10.40.. Längesen jag kunnat sova till efter 10 :-) Skönt att jag kunde somna i alla fall och inte ligga vaken halva natten trots att jag var ensam. Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar