onsdag 17 juli 2013

Passar på att lägga upp lite bilder från när vi var i Stockholm!
Vad jag vill tillbaka - hade det så underbart med mitt hjärta


Kom fram till vår takvåning vi fick låna som är Sebbes fasters.
Så himla mysig utsikt!

Två luftballonger flög förbi väldigt nära, vissa vinkade till oss!

Mös på balkongen med vin innan Stureplan
Svärmorsdrömmen!

Frukost! Skönaste soffan.. :-)

Lite sega dagen efter vi vart och druckit drinkar.
Besökte Skansen, och mös på stan!

Världens gulligaste apbebis!

Klappa lite orm

Sebbe klappade på hårig spindel vilket jag undvek.
Fobin satte stopp, så jag agerade kameratjej!

Nostalgi!

Efter Skansen hängde vi på Djurgården och Östermalm!

Kvällen spenderades med Erik och hans vänner på Solidaritet!

Jag älskar dig!

Vimmelbild - lånad från Finest.se
Vimmelbild - lånad från Finest.se

Klockan var ca 04.30 och jag skulle ta av mig mina klackar...
Jo tjena, värsta blåsan som gick sönder - köttsår.
frågade ambulansen om vi kunde plåstras om, men dom hade viktigare saker,
så Eriks vän bar mig hem till Söder och sen plåstrade Erik om mig. AJ AJ AJ!   

Hängde först i Gamla Stan, helt underbart!
Shoppade lite och hamnade på John Chris för lite sen lunch.

Gick på streetfestival och kollade på uppträde hela kvällen

Bröllopsfotomaten var där och fotade!

Sista dagen vart det först picknick och solning i Hagaparken

Gick till fjärilshuset och jag fick en som åkte snålskjuts på ryggen,
det var rätt obehagligt faktiskt. den var så stor..

Fjärilar..

Sista måltiden vart på Texas Longhorn, Sebbes fasters man äger den :-)
Har alltid så kul med Sebbe, att resa och ha skoj med den man älskar är nog ett av det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar