lördag 21 december 2013

Aktiva lördagsförmiddag..

Jag hade tvättid från 8-12 [check]
Handlat den sista julmaten [check]
Slagit in den allra sista julklappen [check]
Städat undan i lägenheten och vikt tvätt [check]
Blev precis klar med årets sista lussebullsbak [check]

Nu väntar jag på att ha hem vovven för han har sovit borta i två nätter. :) Han kommer om drygt en halvtimme så det känns skönt att ha gjort det viktiga för dagen så att jag slipper tänka på det samtidigt som jag har bebis hemma. 

Annars då? Vi kommer garanterat inte få snö på julafton så som det ser ut nu tyvärr... :/ Det bara regnar och är nästan 10+ på dagarna. Jättetråkigt om ni frågar mig. Snön ger mig mest julkänslor. Men men, jag kommer ha mina nära och kära här, äta god julmat, ha julklappslek och även julklappsutdelning samt massa MYS på julafton så jag är nöjd ändå <3 Ska för första gången fira julafton med en pojkvän också så det känns extra speciellt, och som dessutom är min sambo. :) love.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar