fredag 27 december 2013

Tjosan!

Har inte varit så aktiv under juletid vilket kanske är förståeligt. :)
Min familj kom i söndags den 22 december och åkte hem den 25 december.
Sebbes famor & morfar kom i måndags 23 december och ska åka hem efter nyår.¨

Vi hade en jättebra julafton när vi var allihopa i vår lägenhet. Många skratt, många paket och mycket mat. Vi höll på från 15.00 till sent på kvällen, så man sov gott den natten. Kan förövrigt säga att jag är grymt nöjd med alla julklappar jag fick. Jag fick två par skor av Sebastian, ett par vita Nike Airforce och ett par snygga färgglada Nike Airmax som jag ska rocka när det är finare väder och en Obeymössa :) Fick av familjen en MASSA paket som presentkort på scorett (älskar skor) kläder, skönhetsprodukter, prylar till hemmet, pengar ect. Och av mina svärföräldrar fick jag presentkort på en helkroppsmassage - det behöver jag kan jag säga. Allting var toppen som sagt :) Och alla blev glada och nöjda över sina julklappar dom fick av mig.

Det vart bara mys med familjen när dom var här, skönt. Sen åkte dom hem tidigt den 25:e så då var jag och Sebbe bara hemma och slappade efter allt julfirande. Spelade spel till sent på natten, och dagen därpå skulle jag upp kl 9 och jobba till 17. Sen blev det middag hos Sebbes familj, och hockey såklart.

Idag vart jag inringd att baka på morgonen för det var ingen som hade kommit så jag jobbade i 40 minuter.. Sen gick jag hem och la mig igen, sen dess har jag varit väldigt trött faktiskt.. Vi åkte på bio med Sebbes mamma, farmor och morfar för att se på "Hundraåringen", en väldigt bra film med bra story för att vara svensk. Bion var fullsmockad av pensionärer som skrattade var och varannan minut så det var lite kul, haha. Och nu är jag själv i lägenheten. Ska jobba kl 7 imorgonbitti så det blir inget bus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar