fredag 10 januari 2014

FREDAG och jag är ledig.
Har haft det fantastiskt i Stockholm när jag bott hos min syster. (ska skriva ett inlägg ang Stockholm senare)

Igår jobbade jag 11-20 och inte nog med det så frågade min chef om jag ville ha fasta tider :) Så himla glad! Så jag har sagt vilka tider jag vill ha på helgerna, och sen har jag fått måndagar och tisdagar. Sen får jag ta tider som jag vill ha utöver (så som jag alltid gjort), men det känns skönt att veta att jag har fasta tider på olika dagar och att få ett riktigt schema :) Sen får jag se om jag tar varannan helg senare, men just nu har jag sagt att jag kan jobba 3 helger i månaden och vara ledig en. 

Tackade även ja till vår personalfest som är den 8-9 februari på Stenungsbadet yacht club. Då ska vi först på spa och på kvällen bjuds det på 2 rätters middag och dryck, sen blir det fest efteråt. Och innan vi checkar ut dagen efter blir det hotellfrukost och även spa för dom som vill :) Ska bli så kul! Plus att det är den helgen i månaden som jag kommer vara ledig varje månad. :) Sebbe är givetvis också medbjuden. Så Icapersonal plus respektive ska njuta den helgen. Ser fram emot det!

Jaja... Idag så händer inte så värst mycket.
Jag har varit igång sen förra måndagen så jag ska nog bara vila och vara hemma. 
Är lite förkyld och halsen river men det är inte så farligt...
Dock borde jag gå och lägga in min semester inför Thailandsresan (detta året får jag till och med ta ur semesterdagar, spännande!) haha.. Min första riktiga semester från jobbet.
Sen borde jag köpa vadderat kuvert så jag kan skicka min kamera till mamma/pappa så att dom kan lämna in den på service.. Olyckligtvis la blixten av dom sista dagarna som vi var i USA.. Det kan ta upp till 4 veckor att fixa den så får vara så snabb som möjligt. Vill ju ha med den till Thailand. :) Och på tal om Thailand så hade det varit coolt att köpa en undervattenskamera i och med deras kristallklara vatten, men det får vi se hur det blir med det. Bara en tanke som slog mig precis nu... 



Hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar