fredag 3 januari 2014

MITT ÅR 2013 
DEL 2. Juli - December

Juli.
x Åkte till Stockholm en weekend
x Sommarsäsongen började
x Jobbade extremt mycket och var faktiskt mest i Hamburgsund
x Personalfest med alla sommarjobbare
x Fiskade ca 50 makrillar två kvällar i rad med vänner
x Hängde mycket på campingen hos mina föräldrar, sol och bad.
x Åkte till Johan i Karlstad 2 nätter
x Mina vänner kom från Skåne och hälsade på






























Juli.
x Jag & S introducerade våra föräldrar för varandra med middag på Bella Gästis
x Åkte till Lysekil och köpte en träningscykel
x Åkte till Trägårn i Uddevalla för att se på Looptroop, vi hade VIP.
x Firade Oliver på Bryggan, privatfest överraskningsfest.
x Köpte goaste haremsbyxorna inför USA











Augusti.
x Åkte till Malmöfestivalen/Skåne en weekend
x Såg Mac Miller <3, Chords och Linnros
x Gjorde tandblekning (hade ont hela dagen...) och köpte en kamera
x Resten av månaden var det enbart jobb inför USA











September/Oktober
x USA resa
LA, Hollywood, Venice Beach, Malibu Beach, Santa Monika Pier, Las Vegas, Santa Barbara.






















November.
x Blev sambo med Sebbe <3
x Jobbade en hel del efter en månads semester
x Jag åkte ner till Skåne ensam
x Jag och mamma hade en weekend i Göteborg tillsammans
x Vi kollade på valpen som skulle heta Chaplin (Chappe nu)


 







December.
x Fick hem älskade Chappe
x Bestämde för att fira jul med båda våra familjer hemma hos oss
x Julmyste och dekorerade med gran och hela köret
x Bokade en ny resa inför 2014, Sebbes födelsedagspresent från mig, Thailand!
x Firade Nyår i Danmark med 4 killar








Jag har haft ett väldigt bra år!
Det bästa med allt är såklart att jag träffade Sebbe och allting har blivit så bra.
Vi har fått gjort en hel del på ett år och fler äventyr väntar detta året. 

Tack Sebastian, för allt, för att du gör mitt liv till ett äventyr. 
Och tack till min fina familj som alltid ställer upp för mig och finns där.
Jag hade inte kunnat haft ett bättre år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar