torsdag 30 januari 2014

Torsdag. 

Åh ja, jäklar vad jag inte har haft sug att sitta och skriva sen sist, eller haft lust att titta in.
Har jobbat en hel del dessa 2 veckor då min ena kollega vart i Spanien och kom hem igår. :) Så jag har haft mina egna tider + hennes tider + tider utöver jag kunnat ta. Make money, yes! 

I alla fall så är jag ledig i hela 2 dagar, idag & imorgon vilket är/ska bli skönt. Sen jobbar jag lördag-tisdag till jag är ledig igen som det ser ut nu :) 

Idag så har vi varit och åkt pulka och busat i snön - Jag Sebbe & Chappe. Chappe älskar snön och försvinner i alla snödrivor när han leker och hoppar bland berg och kullar. Vi var ute i någon timme och han var såååå trött efteråt så han somnade nästan direkt när han var i mitt knä.
När vi kom hem betalade jag hela Thailandsresan och bokade platser på flyget - leeg room blev det och oj vad det ska bli skönt, samt att det bara är två rader längs med fönsterna som vi bokade. Benutrymme + folkfritt bredvid oss, perfekt. Det var fyra rader i mitten längs planet och när vi åkte till och från USA hamnade vi där vilket jag är glad att vi inte gör nu. Visserligen hade vi inte förbokat platser då. Men.. Jag ville bara komma till skott med att allt är bokat och betalt nu, så nu ska vi bara ringa för vaccination också sen är det bara att längta till den 18 mars :)

Vad händer framöver då?
Nästa vecka den 8-9 februari är det vår personalfest på Stenungsbadet, ska bli grymt KUL!
Den 11 februari fyller mitt hjärta år så då ska vi väl hitta på något skoj, han fick ju Thailandsresan i födelsedagspresent så jag får helt enkelt ge kärlek och uppassning på hans födelsedag.
Den 12 februari ska vi fira alla-hjärtans-dag eftersom S drar till Karlstad den 13 februari för att hälsa på hans bästa vän, vilket inte gör mig något alls då jag ändå kommer jobba på alla-hjärtans-dag och hela den helgen.  Sen vet jag inte mer än att jobba fram till att vi åker till Thailand.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar