onsdag 27 augusti 2014

Dagen är här, klockan 13.30 åker vi till Landvetter för att ha en nice weekend i London!

Kan ju tala om det tråkiga också. Igår märkte jag att vi vart med om bedrägeri, tyvärr. För att göra en lång historia kort så blev vi lurade på alla våra hotellpengar på ett scammail från "hotellet" & "booking.com"... Pratade med booking, hotellet, polisen, internetbanken, mina föräldrar och Isabellas föräldrar.. Det är svårt att få tillbaka pengarna när allt redan har dragits från mitt konto då min bank hjälpte mig, men jag ska dit idag när det öppnar kl 10.00 och reda ut det med hon som hjälpte mig. Hon såg vilken bank jag skickade till och jag har bevis och kvitto på allting så jag hoppas verkligen vi kan lösa något. Det var min bank som skötte hela överföringen eftersom det var till utländskt konto (då jag tyckte det var bäst att få professionell hjälp). Jag hinner eller vill inte behöva ödsla energi innan vi åker till flygplatsen eftersom jag satt bokstavligt talat hela dagen + kvällen med detta igår tillsammans med Sebbe och våra familjer. Hackers är skickliga på vad de gör....

Nu har man varit med om det tyvärr, men som sagt är det inte mer man kan göra än att hoppas. Såååå, nu vill jag inte tänka på det mer förrän jag ska till banken om en timme.

LONDON IS CALLING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar