måndag 25 augusti 2014

Ny vecka, sista jobbdagen idag & London på onsdag!

Jag ligger fortfarande i sängen och värmer mig under täcket, kände att jag ville stanna kvar här än att fixa och dona i lägenheten innan jag börjar jobba, om 2h... Jag ska ägna hela dagen imorgon åt tvätt, städning och packning istället medan Sebbe jobbar :)

Jag jobbade ju hela förra veckan plus förra helgen så i fredags åkte jag & Sebbe till Uddevalla för att kolla lite på torp. Jag fick med mig lite ögonfransar som jag ska ha i London och Sebbe en snygg piké, sen kollade vi runt på Elgiganten en sväng innan vi handlade gottis till kvällen. Herregud vad sötsaker det blev haha! Men vi har börjat äta bra och nyttigt på vardagarna och vill endast unna oss läsk och sötsaker på helgen, så det var riktigt kul att handla med andra ord. Det vart tacós och sen filmkväll halva natten. På lördagen köpte Sebbe färska frallor och vi hade för första gången på länge en mysfrukost på tu man hand :) Vi åkte till Fjällbacka och tog en fika på Bryggan några timmar, sen åkte vi hem och åt innan jag skulle köra tillbaka Sebbe för en kväll i ölens tecken och jag skulle ha besök av Isabella. Så det vart en härlig ledig dag.
Igår jobbade jag 9-15.30 sen vart det pizza och bara chill eftersom jag hämtade Sebbe på natten vart jag rätt trött efter jobb.

Idag är det min första och sista arbetsdag för denna veckan som sagt och jag har kvällspasset så jag börjat 13.30-20.00! Därefter ska jag se om vi kan sola en snabbis eller om det blir imorgon.. (vill att min bränna ska hålla i London så man känner sig brun och fräsch)

Nä, nu ska jag till banken och växla lite pund! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar