onsdag 20 augusti 2014

Dag 5 utav 7 arbetsdagar är avklarade :) Tjeeeena!

Denna veckan har jag bara fixat hemma med att rensa överallt (förutom garderoberna...) och jobbat såklart. Idag fick jag jobba extra i en butik i gallerian, för min kollega. :) Kul att lära sig lite nytt och vara i en ny butik (Inredning och Blommor). Så först var jag på Ica 7-13.30 och på "Fint och grönt" 13.30-16.15 - nice! Två dagar kvar tills jag är ledig en dag och sen jobbar jag två dagar, sen LONDON! 

Jag fick hem min Adidasbeställning igår, och allt passade jättebra, så dom behåller jag!
Och på tal om shopping så kom taxfreekatalogen inför min och mammas resa till Mallorca kommande månad :) Ska kika i den sen och beställa lite gottigott.

Kan ju berätta att jag och mamma var på marknaden i helgen och jag fyndade (hör och häpna) en jättefin korallklänning med gulddetalj runt midjan, samt en jätteskön rosa sportbh. 150:- för allt, tackar vi för! Sen drog vi till skogen och plockade stora kantareller innan vi umgicks och pratade om resan en stund i husvagnen. Det var en mysig lördag med andra ord. :)

TJOHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar