lördag 16 augusti 2014

new in - ADIDAS

Har på senaste tiden börjat älska Adidas senaste kollektioner. Så, idag visade min kära pojkvän mig lite nya stuff och tre klick senare väntar jag på dessa godingar. Det var "ta tre betala för två" så, lucky me :) Jag ska ta tag i träningen nu efter London, på allvar, och då känns det peppande att ha lite nytt träningsmaterial. (Visserligen ska jag till London om mindre än två veckor, men, jag är alltid så nojig när jag hittar något jag verkligen gillar, att det ska ta slut eller inte finnas i tex, London. Så jag tyckte det var bäst att köpa dom trots det. Det var bara enstaka storlekar kvar och turen hade jag att det fanns i min.)

Dessa godingar är nog hos mig på tisdag skulle jag tro:




Bilder lånade: Cali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar