fredag 15 augusti 2014

Min lediga dag leder mot sitt slut och 7 arbetsdagar väntar :)
Idag sov jag till 8.30 (kan typ inte sova längre haha... blivit gammal) och sen var jag ute på en timmes promenad med min svärmor och alla tre hundar. Sebbe kom hem vid 13.00 och då blev det lunch, sova middag och sen drog vi till Fjällbacka för att möta upp en vän. Käkade en helt otroligt god "buffèbricka" med olika sorters kött, kycklingvingar i parmesanost, vitlök/smör/majskolvar, flera sorters såser, en sallad, pommes, potatis och primörsallad. GOTT!!!!!

Nu skulle killarna spela lite FIFA och sen dricka så jag tog bilen hem, köpte med mig ett choklad och en liten coca cola att ha innan jag lägger mig. :) Fredagsmys så att säga. Hade jag inte börjat 07.00 imorgon hade jag självklart stannat kvar för att hänga och dricka.

Min kära mamma kommer hit till Västkusten ikväll och stannar till söndag så imorgon efter jobbet blir det en dag med henne, ska på marknad till exempel :) Sen får vi se vad vi gör, ska ju jobba på söndag kl.07.00 också, då blir det tidig kväll imorgon med.

Nattinattiii, nu blir det film & gottis i sängen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar