måndag 15 september 2014

Ny vecka & tre dagar till semester!

Har jobbat sen i fredags & har till onsdag innan jag går på semester, helt underbart! Vädret här hemma är otroligt skönt, solen skiner och inget moln på himlen! :)
I lördags hade vi personalfest så direkt efter jag slutat jobba vid 18.00 var det hem och duscha samt förtagga lite med Emma. Spelade en runda brännboll och mitt lag vann, wohoo! Sen väntade en god tapasbuffé och dryck till det. Vi hade jättetrevligt, verkligen! Dock skulle jag upp och jobba kl 09.00 dagen efter så det blev en tidig hemgång för mig och Emma, runt midnatt sa vi hejdå och lullade oss hemåt.. :)

Igår vart jag rätt seg men jobbade på hela dagen & sen gick jag och Sebbe för att rösta innan vi avnjöt en helt fantastiskt god pulled pork som Sebbe lagat när jag var på jobb! Min egna kock! :) Sen vart det film och i säng redan vid 21.00 så trötta vi var, haha.

Idag börjar jag inte förrän kl: 13.30 så jag har ett par timmar till att ligga och dra mig i sängen trots att jag vaknade 8.45 :) Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar