onsdag 25 februari 2015

ONSDAG.

Ouuuh... Jag har varit uppe sen 6.30 för då började jag tvätta och jag blev klar runt 9.30 :) Därefter har jag städat och fixat, vikt all tvätt och fixat till mig... Jag ska nämligen fylla mina fransar klockan 12.00 hos bästa Eva, och sen ska jag börja jobba 13.30... :) Lång dag idag. Jag slutar klockan 20.00 och direkt när jag kommit hem ska jag byta om till myskläder och åka till Tanum med Sebbe för att sola en halvtimme.. (Nu ska brännan komma fram till fredag så ska sola imorgon efter jobbet och på fredag på vårt hotell)

Det är min onsdag med andra ord - jobbar dag 7 utav 8 så det ska blir så skönt imorgon efter klockan 18.00 då jag är ledig i 3 dagar! :)

Nä, dags att bli klar med mig här hemma för jag får gå direkt från Eva till jobbet.
Ha en bra onsdag allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar