onsdag 25 februari 2015

NEW IN - Rebecca Stella for Nelly!

Eftersom vi ska på Kingsizegalan på fredag så ville jag ha något nytt plagg att bära, såååå jag beställde denna skönheten i torsdags och fick hem den i förrgår. Jag är kär i klänningen, på riktigt.
Den ska jag bära tillsammans med ett par sneakers tror jag, mina Nike Air Force blir det förmogligen. Men jag tar med mig mina klackar ifall jag skulle ändra mig i sista minut! Ska även ha en clutch tror jag så jag får plats med min kompaktkamera, mobil och plånbok... (ett problem jag annars har.. för jag pallar inte ha en stor väska med mig när jag ska ut eller så har jag för små väskor som inte allt får plats i. Så det brukar alltid sluta med att Sebbe får ha mobil och pengar i sin ficka.. Haha)

Jag kommer alltså vara rätt avslappnad, jag tycker klänningen är enkel men eftersom det är djup rygg och guldkedja är den ändå lite rolig :) Som sagt... Jag älskar den och den sitter som en smäck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar