söndag 29 juli 2012

Just nu har jag myskväll med mig själv & min gottepåse i sängen! Idag var det inte mycket folk i butiken så jag drygade ut tiden med att plocka varor och diska lite plåtar. Bakade endast på baguetter för dom går alltid åt, nästan oavsett väder. Dock får man väl börja tänka på att högsäsongen börjar lida mot sitt slut och att vädret inte alls har varit på topp denna sommaren. Tyvärr.

På tal om någonting helt annat så var jag på Nordby (ett stort köpcenter vid gränsen till Norge, så det är en massa norrmän som handlar där. Det känns nästan som att man är i Norge i och för sig) och då shoppade jag lite kläder. Fick hem skinnjacka, byxor & två tröjor. Jag är helt svag för toppar och tröjor som har något speciellt i ryggen/djup urringning eller mönster, ja ni förstår. Så jag kunde inte motstå denna urmysiga tröjan.



1 kommentar: