söndag 29 juli 2012

Next episode remix hedegaard - sjukt nice låt att dansa till! :-)

Söndag idag och helgen har passerat, snabbt som vanligt. Har haft en riktigt rolig helg med festligheter!

 I fredags jobbade jag från 6-14, sen begav jag mig till Uddevalla med min vän Elin för att partaja lite med hennes vänner.  Åh vad kul jag hade, vi drog till ett ställe som heter "Harrys" och där var det bra med ös! Vi dansade uppe på "scenen" där Dj:n spelade och hade allmänt kul. Avslutade natten med donken, givetvis.






Igår så skulle jag egentligen bara ta det lugnt tänkte jag, men efter ett samtal från en tjejkompis i Fjällbacka så satte jag på mig lite fräscha kläder och fixade mig. Vi var ett gäng hos en killkompis där och partajade lite grann och runt 00.30 begav vi oss ner till centrum för att se om där var livat. Men det var ingen höjdare, så drog hem efter någon timme & glodde film, men jag somnade i soffan (som vanligt).


Sov i världens skönaste soffa inatt hos Lillen!


Nu är jag hemma i husvagnen i alla fall och bara tar det lugnt, ska jobba idag från 14-20 och ikväll ska jag bara ta det lugnt och fixa lite grann. Ska ner till Skåne imorgon efter jobbet för att fixa lite grejer nu inför flytten. Men jag kommer upp på tisdag igen eftersom jag jag jobbar på onsdag.

saknar K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar