lördag 14 juli 2012

Lördag!

Igår så var jag med Rahm hela kvällen och flängde runt till olika folk och körde folk till Grebbestad som skulle partaja! Själv tog vi det chill eftersom vi var ute dagen innan, så jag kom hem runt 01.00 tror jag. Fina människor här uppe!

I alla fall, jag har drömt så himla mycket mardrömmar inatt så jag har vaknat x antal gånger helt orolig. Men så är det ibland helt enkelt, har legat vaken sen 10.30 och bara tagit det lugnt. Jag börjar jobba klockan 14 idag och slutar 20. Får se om det blir Grebbestadkarnevalen idag eller om det blir GT karnevalen i Hamburgsund. Jag börjar kl.06 imorgon nämligen så det blir rätt tight.

& på tal om något helt annat så ringde jag fastighetsägaren för lägenheten jag kollat på, och vi ska skriva kontrakt i veckan samt fixa allt det praktiska med nycklar etc. Den 1/8 är lägenheten min och det känns helt fantastiskt! Samtidigt känns det så overkligt också, för nu gör jag det jag har velat så pass länge men inte kunnat/vågat pga mitt tidigare förhållande som "låste" mig till Skåne. :-) Allting känns toppen!

Saknar Klas som är i Norge dock! :-) men han brummar hem imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar