måndag 16 juli 2012

Tjollahopp, är ledig idag & har hunnit vara i Smögen med min mamma!
Tog en välförtjänt sovmorgon idag och vaknade till solljus, hur härligt är inte det? Åkte till Smögen med min mamma runt lunch och strosade på bryggan :-) Det är mitt favoritställe här på sommaren, så mycket folk & så flotta båtar som kostar några miljoner. Kollade runt lite i de olika butikerna och fick med mig en märkeströja och ett neonrosa linne. Vi fikade även på vårt favoritställe, "Skäret", kan starkt rekommendera det stället om ni någon gång ska ta något lätt på Smögenbryggan! :-)


Vi kom hem för en halvtimme sen så nu har jag fräschat till mig lite grann så att jag är redo för att träffa Klas som har kommit hem från Norge :-) ska bli så kul!

Slänger upp lite bilder från smögen + min tröja jag köpte/fick av mamma. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar