måndag 2 juli 2012

"Ut med det gamla och in med det nya"

.. det är precis vad jag har gjort nu. Jag raderade min gamla blogg för ca en timme sen. Det känns lite i hjärtat, alla minnen och funderingar man hade nedskrivet och inte minst alla bilder från ca 2 år tillbaka. Men jag har startat ett nytt kapitel i mitt liv, jag har gått vidare.

För alla nya läsare: Jag heter Tina och jag är inne på mitt tjugonde år i livet. Kommer från Skåne, en liten bit utanför Malmö men har sen en månad tillbaka tillbringat min tid till att jobba uppe i Hamburgsund som ligger i Bohuslän. Musik har alltid varit ett mycket stort intresse för mig men jag har lagt det på hyllan sen jag tog studenten 2011, jag har spelat trummor i 8 år samt dansat showdans och sjungit. Däremot så är mode och inredning något som ligger mig varmt om hjärtat, det är något jag skulle vilja jobba med när tiden är inne. För just nu testar jag på olika jobb/yrken, ju mer erfarenhet desto lättare blir det.

Förövrigt så kan  jag inte lova att jag uppdaterar lika mycket som jag gjorde innan, det är nya intryck och allting är så spännande här uppe då jag helst undviker att sätta mig vid datorn. Men eftersom detta är ett nytt kapitel har jag nog enklare att "skriva av mig". Det är svårt att beskriva men jag har nog börjat om på nytt att "leva". Jag har hittat mig själv igen. Den jag är.

Följ med på min resa genom livet - "dream it, wish it, do it"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar