söndag 12 augusti 2012

Helgen har passerat, tyvärr! Har haft en superbra helg med andra ord.

I fredags var det  som sagt fest för Elin som fyllde 18 år! Drog till Grebbestad och även om det inte var så jättemycket folk tyckte jag det levererade bra ;-) Fick bland annat gratis shots av bartenderna som var så goa och fina! Jag träffade nya vänner, dansade med random folk uppe på borden och bara "levde för stunden". Även om det spårade ut lite på morgonkvisten så löste sig allt och jag kom i säng runt 04.00, jag var lycklig.



Blommor och alkohol till Elin!


Efter några drinkar


egoist javisst, älskar min topp som jag köpte häromdagen!

random kille, Moa & Eva på Terassen ;-)

Jag & nån random kille jag lyckades haffa när kameran åkte fram?



Igår låg jag och sov/vilade hela dagen tills det vart dags för personalfest med bästa kollegorna! Det vart brännboll/förfest sen vidare till Nolhåtten för mat & dessert och därefter blev det Hjalmars för att avsluta kvällen med ännu mer fest. Dock skulle jag jobba idag kl.6.00 så jag höll mig hyfsat bra med drickat och kom hem i bra tid. Vaknade däremot hur många gånger som helst för att folk smsade och ringde var och varannan timme = seg som fan. Mina kollegor är bäst och gör min vardag så värd att ta igenom, aldrig haft det bättre på något jobb!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar