onsdag 22 augusti 2012

Kom precis hem från jobb, är helt död i mina armar av någon konstig anledning?

Ska röja undan lite innan det är dags att bege sig till tappen för att hyra släp för att sedan åka till Norge och köpa soffan. :-) Jag har tänkt på det hela dagen.. min lägenhet börjar äntligen se ut som ett hem med möbler. Har sängen och nattduksbordet i Skåne fortfarande, men det får jag ta upp sen när det finns tid för mina föräldrar att hjälpa mig. Sen har jag en superfin hallmöbel som min pappa köpte till mig igår i Skåne. Jag har bara sett den på bild, men det passar perfekt in på mitt stuk jag kommer ha i lägenheten. Jag bara längtar tills slutresultatet på min inredning, det kommer blir så mysigt!

På tal om ingenting, så testade jag ett par Jeffrey Campbells Lita Spike 2 i måndags när jag och Rahm svängde inom Nordby för att kika lite. Kan säga att dom var rätt tunga. Jag har ju ett par vanliga Litas som är lite mer behagligare att släpa på ;-) Även om jag tycker att nitar är coolt så var detta lite too much för att jag skulle vilja köpa dom. Tänk på krogen? Slå ihjäl hälften av människorna man dansar nära. Dom hade beställt in ballerinaskor med små nitar som jag ska åka och kolla på sen nån dag, när dom fått in dom. Jag älskar Jeffrey Campbells skor, som så många andra.



Detta är nog den äckligaste glassen jag smakat på.

En tavla jag hittade i en butik nära Lysekil.
Ångrar mig att jag inte köpte den.
Den hade varit så fin i mitt kök.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar