lördag 25 augusti 2012

All min tid har jag spenderat på lägenhet, jobb & vänner därav ingen uppdatering. Lägenheten börjar sakta med säkert ta form med inredningen.

I onsdags så skulle jag och Rahm som sagt hämta min soffa jag bestämt mig för. Blev överraskad att Klas skulle med, då dom planerat det dagen före. :-) Drog till Norge och tillbaka till lägenheten, killarna skruvade och meckade ihop soffa & hatt/skohylla sen avslutades kvällen med att jag och Klas åt pizza i Dingle.

I torsdags jobbade jag 7-14. Drog till Uddevalla med Klas för att hämta mina köksmöbler som hade kommit, åkte inom torp för att kolla läget. Hittade en snygg tv-bänk på Jysk som fick följa med hem också :-) Dennis och Klas monterade upp möbler medan jag fixade käk och sen såg vi att jag hade fått fel tv-bänk med mig hem. Mindre roligt när man läser att "vid oavbruten förpackning kan ej produkten bytas". Kvällen avslutades med mys, och Klas stannade över natten.

Igår vart det jobb 7-14. Åkte till Jysk med Klas för att få rätt med tv-bänken och in på systemet för att handla lite till helgen. Drog hem till lägenheten, sen fixade jag mig och mötte upp Elin A och vidare på grillhäng hos ett par vänner :-) Stannade där ett par timmar innan vi drog förbi Fjällbacka då det skulle vara bartömning men stället såg helt dött ut så vi drog vidare till Grebbestad för att kolla läget. Gick in på 3 olika ställen som brukar vara ös, men medelåldern var väl 30 + så vi skippade allt och drog hem.

Idag däremot blir det fest :-) Röde Orm och Terassen har bartömning så alla ska dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar