måndag 20 augusti 2012

Lediga måndag, så härligt & solen har tittat fram :-)

Igår åkte min mamma hem efter en visit i helgen, jag sov i ett par timmar då jag var ute och röjde i Rabbalshede i lördagskväll trots jobb igår. Hade väldigt trevligt med alla sköna människor på marknadsdansen, så det var värt att vara lite seg igår. Åkte till Fjällbacka med Gabriel för att softa hos Lillen, men det blev att jag gick för att möta upp Klas en stund. Men sen blev det att jag följde med honom hem istället för att gå tillbaka till killarna. Har saknat honom enormt mycket, så det var jättemysigt att få spendera lite tid med honom. Bara prata och mysa, när vi gick en promenad vid Fjällbacka kyrka som lyser så fint på natten. Jag njöt.

Jag tog bussen hem vid 11.00 och har gjort vid mig då jag alldeles strax ska bege mig till Norge tillsammans med bästa Rahm. Utan tvekan en utav dom finaste killarna här uppe! :-)


Bella & Jag innan marknadsdansen i lördagskväll.

Just nu.. Väntar på att Rahm ska komma. Norway, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar