lördag 15 september 2012

Då var det lördag och jag är ledig idag och imorgon :-)

Jag har spenderat mina dagar med jobb och träffa vänner. I torsdags kväll kom Klas på besök och jag fick hjälp att få upp min hatthylla samt tavla, därefter träffade jag Gabriel och Simon för att skriva cv och kolla på film.

Igår var jag först på möte, sen träffade jag Gabriel och åt frukost samt bara tog det lugnt innan jag skulle börja jobba 13.30-20.00. Hade stängning för första gången på jobbet och det kändes helt okej, har en del saker jag måste lära mig men det kommer ju med tiden :-) Runt 22 drog jag, Emma, Gabriel och Oskar till Uddevalla för att partaja på Harrys. Panetoz skulle komma dit och uppträda så det var trevligt, vi stod längst fram dessutom så hade en bra plats. Vissa var helt lyriska (?) Snubbarna i bandet verkar assköna och alla utom svensken kunde dansa, ordentligt ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar