söndag 16 september 2012

Godmorgon på er, tog sovmorgon eftersom jag rände ute inatt igen.

Blev upplockad av tre killkompisar vid 16.00 för att åka och förfesta lite med ett annat gäng, väl där var vi i kanske 2 timmar innan vi begav oss till en annan förfest och var där i kanske också 2 timmar. Åkte jänkare för första gången, lyssnade på rockabilly musik och hade det trevligt. (detta var helt nytt för mig, raggare och sånt är inget för mig egentligen) Åkte iväg på någon rockabilly träff, och jag kände mig verkligen inte hemma bland alla "bönder" och uppklädda brudar. Så vårt gäng åkte till Kungshamn runt midnatt för att gå ut på krogen. Hade en trevlig kväll i alla fall :-)

Blev precis inringd till jobbet, så jag ska jobba 16-20. Annars vet jag inte vad som händer, blir nog myskväll hemma efteråt.

såg ut såhär igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar