onsdag 19 september 2012

Mina planer ändrades igår, jag åkte till Fjällbacka för tacónight med Gabriel och Rahm, samt Simon, Lillen & Oliver :-) Blev även en film senare på kvällen/natten, "battleship", som var riktigt bra. (jag är verkligen ingen sci fi fan men denna var bra och föll mig i smaken) Åkte hem så att jag var i lägenheten 00.30 och fixade. Eftersom jag hade druckit två stora red bull var jag inte ett dugg trött så jag pluggade på körkortsteori tills 04.00 ungefär?

Idag vaknade jag runt 09.00, även om jag hade ställt alarm på 12.00, så jag satte igång en tvätt och diskade upp lite i köket, gick och handlade bra mat samt en liten fin inredningsdetalj till mitt badrum :-) Jobbade sen från 13.30 - 20.15. Hade stängning med min kompanjon, Zeb, som många kunder frågar om vi är syskon eller släkt med varandra eftersom han också är skåning och har mörkt hår och mörka bruna ögon, precis som jag ;-) Det är rätt kul faktiskt.

Skulle egentligen haft Simon hos mig ikväll för att plugga på körkortet, men får plugga ensam eftersom vår kompis närstående gick bort idag så han är hos honom istället vilket är fullt förståeligt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar