torsdag 28 mars 2013

Skärtorsdagen med enormt mycket folk på jobbet, känns nästan som sommar när vi behöver ha tre kassor öppna och långa köer sträcker sig i butiken. :-) Jag har lunch och jobbar inte förrän om en halvtimme, så jag tar det lugnt och bara lyssnar på lite musik. Idag har jag och Emma stängning så jag slutar inte förrän 20.00 idag. Sen får vi se om vi går till Hjalmars som öppnar idag, för det är en hel drös med vänner som ska inviga ikväll. Det är nog trubadur också, men vi får se om det finns plats helt enkelt :-)

Tyvärr kunde jag inte få ledigt på måndag och tisdag, så jag har tagit min helg på onsdag och torsdag istället. Jag får hoppa över att gå ut på kallsup på söndag helt enkelt, och låta grabbarna ha en grabbig utgång :-) Jag jobbar 9.30-18 på måndag och vill inte riskera att vara död. 

Blir mycket jobb här på bloggen, men det är så mina vardagar ser ut för det mesta. Längtar till sommaren för då är det verkligen liv här och alla vänner kommer hem från sina äventyr :-) Och sen orkar man hitta på saker efter jobbet och även festa, för man har hur mycket energi som helst då. Förra sommaren var jag ute var och varannan dag, och det var nog min absolut bästa sommar! Jag gjorde så mycket grejer trots att jag jobbade konstant. :-) - carpe diem deluxe. 

bjuder på några få bilder sen sommaren -12 'så mycket kärlek!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar