måndag 12 augusti 2013

Hejhopp, måndag med nya möjligheter som man säger.

Jahaaaa, i lördags så vart det ju Looptroop i Uddevalla. Jag och sebbe hade fått fribiljetter så vi stack dit och fick även vip-band så vi kunde hänga i den avskilda baren där looptroop också skulle festa efter spelningen. Giget var otroligt bra, hade aldrig hört dom live tidigare förutom promoe som jag tidigare hört på Malmöfestivalen för några år sen. Så tummen upp. Efter spelningen drog vi och berömde dom samt tog ett foto innan vi drog hem.. Jag skulle jobba 06.00 på söndagen så det var lika bra. Kom hem 00.30 ungefär så lite sömn fick jag iallafall :-) 

Igår tog jag det bara lugnt, var seg efter att ha haft en seg dag på jobb. Igår märkte man verkligen att sommaren är "över". Det var knappt något folk som handlade kändes det som. 

Idag har jag jobbat 8.30-18, dvs vanliga tiderna nu när vintern närmar sig. Usch.. Och nu är vi hemma hos sebbe för att tvätta några maskiner.. Jag har varken tvättmaskin eller torktumlare för tillfälligt, eller ja, har vart i sönder hela sommaren.. Men om några dagar får jag äntligen en kombinerad - SKÖNT! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar