lördag 10 augusti 2013

Jobbat - check 
Hämtat cider - check
Duschat - check

.. Nu väntar jag på att sebbe ska bli klar med maten, mhmmm :-) bortskämd med att få mat serverad varje dag i princip, när jag inte gör mina egna sallader. 

Ikväll väntas lite festligheter i Uddevalla. Ska till Trägårn och kolla på Looptroop som uppträder. Fick fribiljetter dit, så varför inte :-) blir endast 3-4 cider då jag jobbar imorgonbitti kl 06.00 igen. Så det blir hemgång direkt efter att dom har spelat, och dom börjar runt 22.00, bra tid om man ska jobba dagen efter. 
Iallafall så jobbar jag fram till torsdag nu, ledig på fredag och jobbar lördag samt söndag. Skulle egentligen varit ledig lördag och jobbat fredag men bytade til så en kollega skulle på kalas. Mer OB åt mig så jag klagar inte :-) Sebbe jobbar hela veckan mån-sön så att jobba lördag är inga problem. Dessutom börjar Rabbalshede marknad på fredag så jag ska väl dit en sväng med mina föräldrar isåfall och kika. 

Ha en bra lördagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar