söndag 16 februari 2014

... Igår jobbade jag hela dagen och kvällen, från 12-20, sen kom Sebbes lillasyster hit och vi hade tjejmys med semlor, levande ljus, godis och tjejsnack. Vi planerade att vi ska åka till London en weekend för att shoppa och ha kul! Utan våra grabbar ;)
 Jag var så glad över att inte behöva spendera mina lördagkväll ensam, men efter nån timme eller så, så knackar det på dörren.. och där står Sebbe (?!) med två pizzor, jätteglad och jag helt förvånad eftersom han skulle komma ikväll egentligen. Haha sötunge. 

Idag har jag jobbat från 9-14.30 och därefter bara myst med min fina pojkvän. Ja.
Mer än så har det inte blivit. Blev tal på att kanske gå på bio ikväll men tar det en annan dag istället. :) Jag har en lång dag imorgon på jobb, från 8.30-19.. Skönt att komma hyfsat pigg på morgonen. 

Hoppas ni har en skön söndag!
Nu väntar jag på att Sebbe ska komma hem från sin promenad med vovven, städat rent i lägenheten och diskat upp samt handlat hem lite gottis för imorgon börjar han träna och då blir det inte mer myskvällar för oss i godisform, nä, då blir det dipp och grönsaker om det blir unning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar